torsdag den 10. november 2011

Verdens bedste brownies

Så blev der lige en lille stund til at få blogget igen. Jeg har et par indlæg, som ligger og venter på at komme ud, og det første er en gang brownies, som er tyvstjålet fra LaTaschas fantastiske blog. Jeg kunne simpelthen ikke stå for sætningen "verdens bedste brownies", det måtte testes. Og jeg må sige, at det bestemt ikke er en overdrivelse. Jeg ændrede absolut intet, dog gav jeg den en lidt kortere bagetid, så den blev endnu mere blød - men det er bare en smagssag, eller også var min måske tyndere - formen var måske lidt større. Under alle omstændigheder, så har jeg hermed fundet min nye basisopskrift for brownies. og det faldt i god jord hos manden, som er en rigtig chokolade-elsker. Resterne af brownien blev til romkugler efter et par dage, men mere om det senere.

Opskrift se LaTaschas blog
Da jeg ikke ændrede noget, har jeg ikke skrevet opskriften ind. Men et lille billede skal i da ikke snydes for (og ja, i vil også finde meget flottere billeder på LaTaschas blog - men jeg tror, at smagen er lige så god her ;-) )

2 kommentarer:

  1. Ej hvor sjovt, jeg bagte den igår :D

    SvarSlet
  2. Hehe, hvor skægt.. Blev din også bare super god så? Det kan anbefales at lave romkugler af resterne - hvis der da er nogle ;) Opskrift kommer senere...

    SvarSlet